Γιατί τα ΙΚΕΑ κάνουν τώρα ιντερνετική "στροφή"

Γιατί τα ΙΚΕΑ κάνουν τώρα ιντερνετική "στροφή"

Γιατί τα ΙΚΕΑ κάνουν τώρα ιντερνετική "στροφή"

Το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα, το επιτυχημένο πείραμα των ΙΚΕΑ e-shops.

Μια νέα σελίδα γράφεται για την σουηδική ΙΚΕΑ στην ελληνική αγορά, καθώς σήμερα κάνει την παρθενική του εμφάνιση το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας επίπλου που βασίζεται στη λογική του «Do it Yourself». Το επιτυχημένο πείραμα των ΙΚΕΑ e-shops σε άλλες αγορές του εξωτερικού θα εφαρμοστεί και στη χώρα μας καθώς αναμένεται ότι θα δώσει περισσότερες δυνατότητες αποστολής και παραλαβής των προϊόντων με χαμηλά έξοδα αποστολής.

«Από τις 9:00 π.μ. που τέθηκε και επίσημα σε λειτουργία το ηλεκτρονικό μας κατάστημα τα μηνύματα που λαμβάνουμε είναι θετικά και η επισκεψιμότητα αυξάνεται σταδιακά. Πρόκειται για ένα project το οποίο επεξεργαζόμαστε εδώ και ένα χρόνο και πιστεύουμε ότι θα δώσει πρόσβαση στα προϊόντα της ΙΚΕΑ στους Έλληνες καταναλωτές που βρίσκονται σε όλη την Επικράτεια» αναφέρει στο FortuneGreece.com ο κ. Νίκος Καραβάνατζης, New Business Manager & Υπεύθυνος για το E-shop της εταιρείας ΙΚΕΑ.

Το ΙΚΕΑ e-shop εντάσσεται στην στρατηγική του ομίλου για την δημιουργία ενός πολυκαναλικού μοντέλου λιανικής. Έρχεται δε να ενισχύσει και όχι να παραγκωνίσει τη λειτουργία των καταστημάτων που διατηρεί η ΙΚΕΑ σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Ιωάννινα, καθώς και των 5 κέντρων παραγγελιών και παραλαβών σε Ρόδο, Χανιά και Ηράκλειο Κρήτης, Πάτρα και Κομοτηνή. Σύμφωνα με τον κ. Καραβάνατζη, η καθυστέρηση στη δημιουργία e-shop στην Ελλάδα οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι δόθηκε ειδικό βάρος στη λειτουργία των φυσικών καταστημάτων που προστείθονταν σταδιακά από το 2001 έως και το 2010 στο δίκτυο του σουηδικού κολοσσού στη χώρα μας.

Επιπρόσθετα, στην «ιντερνετική» στροφή της εταιρείας καθοριστικό ρόλο έπαιξαν τα στοιχεία που δείχνουν αλλαγή στην καταναλωτική συμπεριφορά του Έλληνα, ο οποίος τα τελευταία χρόνια έχει αυξήσει τις αγορές του μέσω διαδικτύου.

«Από τις αρχές Αυγούστου υπήρξε διαφήμιση στην τηλεόραση και στα digital media ώστε ο κόσμος να ενημερωθεί για το e-shop της ΙΚΕΑ. Ισχύουν ακριβώς οι ίδιες τιμές σε όλα τα κανάλια διανομής μας διότι θέλουμε ο πελάτης μας να έχει πάντα την ίδια εμπειρία. Μέσω του e-shop είναι διαθέσιμοι 6.200 κωδικοί που αντιπροσωπεύουν το 80% της προϊοντικής μας γκάμας».

Η εν λόγω κίνηση επιβεβαιώνει την ισχυρή θέση που κατέχει η εταιρεία IKEA στη χώρα μας, η οποία μολονότι δραστηριοποιείται σε έναν κλάδο που έχει πληγεί σημαντικά από την κρίση και χαρακτηρίστηκε από διαδοχικά λουκέτα, κατάφερε να παραμείνει υψηλά στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών και να διατηρήσει μερίδιο αγοράς άνω του 20%.

«Η κρίση δεν μας άφησε ανεπηρέαστους. Καταφέραμε, ωστόσο, να προσαρμοστούμε και να μην επηρεαστούμε στο βαθμό που επηρεάστηκε η συνολική αγορά του επίπλου».

Το κλίμα έχει αντιστραφεί από τον Σεπτέμβριο του 2013 όπου και παρατηρείται σταδιακή βελτίωση οικονομικών μεγεθών και σταθεροποίηση πωλήσεων ακόμη και στα καταστήματα των Ιωαννίνων και της Λάρισας που κατεφράφηκαν οι μεγαλύτερες απώλειες.

Πηγή: fortunegreece.com

Με έδρα τη Θεσσαλονίκη εξειδικευόμαστε στην κατασκευή ιστοσελίδων, στην κατασκευή e-shop και υλοποιούμε ολοκληρωμένες ενέργειες internet marketing και μοναδικές προτάσεις branding.

Επικοινωνία

Istology | Web & Marketing Solutions

Βηλαρά 7, Θεσσαλονίκη, 54627

+30 2310 59 50 40

info@istology.gr

istology.gr