
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το σεμινάριο που διοργάνωσε η “Istology Web & Marketing Solutions”.
Το σεμινάριο με θέμα: «Χρήση νέων τεχνολογιών στην αθλητική διοίκηση και μάρκετινγκ», διεξήχθη στις 7 Δεκεμβρίου 2014 στο Hotel Mediterranean Palace στη Θεσσαλονίκη (ΔΙΑΣ – 7ος όροφος), στο πλαίσιο του 15ου Συνεδρίου της Ελληνικής Επιστημονικής Εταιρείας Διοίκησης Αθλητισμού και Αναψυχής (ΕΛΛΕΕΔΑΑ).
Το σεμινάριο ξεκίνησε με μία θεωρητική προσέγγιση, από τον κύριο Σταύρο Τάχη (Διδάκτωρ ΤΕΦΑΑ/ΔΠΘ), του διαδικτυακού μάρκετινγκ (internet marketing), ώστε να γίνουν κατανοητές οι αρχές που στηρίζεται η ορθή εφαρμογή των πρακτικών του μάρκετινγκ μέσω του διαδικτύου. Ακολούθησε μία παρουσίαση της εφαρμογής των στρατηγικών του internet marketing στον αθλητισμό με παραδείγματα αποτελεσματικής προώθησης των αθλητικών εταιριών, οργανισμών στο διαδίκτυο.
Στο δεύτερο μέρος του σεμιναρίου, το λόγο πήρε ο Δημήτριος Μαλαμίδης (Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας “Istology Web & Marketing Solutions”). Ο κύριος Μαλαμίδης ανέπτυξε μία διαφημιστική καμπάνια στο Facebook ορίζοντας πιθανούς τρόπους μεγιστοποίησης της αποτελεσματικότητάς μας κατά τη διαδικασία ανάπτυξης μίας καμπάνιας. Το παράδειγμα που χρησιμοποιήθηκε ήταν: «Ανάπτυξη μίας αποτελεσματικής διαφημιστικής καμπάνιας για την προώθηση της επίσημης σελίδας στο Facebook της Ελληνικής Επιστημονικής Εταιρίας Διοίκησης Αθλητισμού και Αναψυχής (ΕΛΛΕΕΔΑΑ)».
Συμπερασματικά, μέσω του συγκεκριμένου σεμιναρίου δόθηκε η δυνατότητα στους συνέδρους και συμμετέχοντες να κατανοήσουν τον ρόλο του διαδικτυακού μάρκετινγκ στις μέρες μας, την λειτουργικότητά του, καθώς και την αποτελεσματική του εφαρμογή από αθλητικούς συλλόγους και εταιρίες. Επίσης, οι συμμετέχοντες έμαθαν πώς μπορεί να αναπτυχθεί μία αποτελεσματική καμπάνια στο facebook, ώστε να ενισχύσουμε την διαδικτυακή εικόνα της επιχείρησής μας και τι σημαίνει ότι διαθέτω έναν δυναμικό, ισχυρό διαδικτυακό τόπο για την επιχείρηση/εταιρία μου.
Τέλος, η εταιρία μας θα ήθελε να ευχαριστήσει τον πρόεδρο και το ΔΣ της ΕΛΛΕΕΔΑΑ, καθώς και την οργανωτική επιτροπή του Συνεδρίου για την τιμητική πρόσκληση διοργάνωσης του σεμιναρίου. Στόχος μας είναι η συνεχής επιμόρφωση των στελεχών του αθλητισμού, ώστε τα αθλητικά στελέχη να ακολουθούν τις εξελίξεις, όπως αυτές ραγδαία διαμορφώνονται στο χώρο του αθλητικού μάρκετινγκ λόγω της γοργά αναπτυσσόμενης τεχνολογίας της πληροφορίας.
"The key question is not whether to deploy internet technology, but how to deploy it"