Istology | Ιστολόγιο

Ενημερωθείτε για Internet marketing, Website Trends,
Google Products, νέες λειτουργίες Drupal

Istology | Ιστολόγιο

Πως θα αποφύγετε τα λάθη στην υλοποίηση ενεργειών email marketing

Δευ, 09/12/2013 - 17:02 -- Stavros

To email marketing είναι ένας πολύ καλός τρόπος να μένετε σε διαρκή επαφή με τους πελάτες σας. Όταν γίνεται σωστά, μπορεί να είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό. Ωστόσο, πολλοί υπεύθυνοι μάρκετινγκ χάνουν το νόημα και κάνουν λάθη που καθιστούν την στρατηγική μάρκετινγκ όχι μόνο λιγότερο αποτελεσματική, αλλά εντελώς ανώφελη. Σε πολλές περιπτώσεις, τα emails ποτέ δεν μπορούν να φτάσουν στα εισερχόμενα των παραληπτών, ενώ ακόμη και όταν φτάνουν, δεν μπορούν να διαβαστούν.    

Μην το αφήνετε να γίνει spam

Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ θα πρέπει να θυμούνται ότι πίσω από κάθε διεύθυνση email υπάρχει ένα υπαρκτό άτομο με πραγματική ζωή. Αυτά τα άτομα δεν έχουν τον χρόνο να διαβάσουν ασήμαντα emails και προσφορές. Για αυτό τον λόγο, οι πάροχοι υπηρεσιών χρησιμοποιούν εξελιγμένα συστήματα φιλτραρίσματος των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με σκοπό να διαχωριστούν τα «πραγματικά» μηνύματα από αυτά που θεωρούνται spam. Στις περισσότερες περιπτώσεις οι αποδέκτες ποτέ δεν βλέπουν το spam. Δυστυχώς για τα φίλτρα ή τους καταναλωτές δεν είναι πάντα δυνατό να προσδιορίσουν με ακρίβεια ποια μηνύματα είναι στην πραγματικότητα spam και ποια είναι νόμιμα μηνύματα marketing. Αυτό σημαίνει ότι οι υπηρεσίες internet που παρέχει ένας υπεύθυνος μάρκετινγκ με νόμιμο τρόπο μπορεί να καταλήξουν να έχουν κακή φήμη, απλώς και μόνο επειδή στα μηνύματα χρησιμοποιούνται παρόμοιες λέξεις ή τακτικές που συναντά κανείς σε ανεπιθύμητα emails.

Να αποφεύγετε να στέλνετε πολλά emails και με μεγάλη συχνότητα

Η συχνότητα των emails που αποστέλλονται πρέπει να εξαρτάται από διάφορους παράγοντες. Για παράδειγμα εκτός από την ανάλυση του αριθμού των χρηστών που μπαίνουν στα emails, της συχνότητας των clicks και της ακύρωσης των εγγραφών, οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους και την αγοραστική συμπεριφορά των πελατών τους.

Η διαχείριση όλων των δεδομένων που σχετίζονται με τα ιστορικά των μέσων όρων  θα βοηθήσει τον υπεύθυνο μάρκετινγκ να καθιερώσει μία αξία για κάθε email που αποστέλλεται. Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ μπορούν στη συνέχεια να εξετάσουν την πιο αποτελεσματική συχνότητα αποστολής email. Για παράδειγμα, εάν ο αριθμός των απεσταλμένων emails αυξάνεται και η αξία για κάθε email πέφτει, η συχνότητα των emails θα πρέπει να ελαττωθεί.     

Η αποστολή πολλών μηνυμάτων ηλεκτρονικής αλληλογραφίας σε σύντομο χρονικό διάστημα είναι ένας γρήγορος τρόπος για να επισημανθούν τα emails ως spam ή να ακυρωθούν οι εγγραφές των πελατών σας από τη λίστα των emails. Η πραγματικότητα είναι ότι πάρα πολλά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν να θεωρηθούν ως μία μορφή διαδικτυακής παρενόχλησης.  

Προφανώς, μερικοί άνθρωποι έχουν την τάση να διαμαρτύρονται και να κάνουν αρνητικά σχόλια για εταιρίες που στέλνουν τόσα πολλά emails. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ζημία για την φήμη της εταιρίας. Ανάλογα με την σοβαρότητα της κατάστασης, η εταιρία μπορεί να απευθυνθεί για υποστήριξη σε κάποια εταιρία διαδικτυακής διαχείρισης της φήμης της, προκειμένου να αποκατασταθεί το όνομα της.

Να μην είναι μακροσκελή 

Οι άνθρωποι είναι απασχολημένοι. Αυτό πρέπει να το έχετε πάντα στο μυαλό σας όταν στέλνετε emails. Τα emails που αποστέλλονται θα πρέπει να είναι άμεσα και επικεντρωμένα.

Εάν το email έχει ως στόχο την προώθηση ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας, θα πρέπει να επικεντρωθεί στα οφέλη και όχι στα χαρακτηριστικά. Με λίγα λόγια, πείτε στον αποδέκτη του μηνύματος τι θα κάνει το προϊόν ή η υπηρεσία για αυτόν.  

Μην ξεχνάτε το κινητό

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν κινητές συσκευές για να διαβάσουν ηλεκτρονικά μηνύματα. Ξεκινήστε ελέγχοντας με ποιόν τρόπο εμφανίζεται το email σε μία κινητή συσκευή και εάν καθίσταται εύκολη η πλοήγηση στην ιστοσελίδα. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι όλα τα links στο email είναι διαχωρισμένα και κάθε κουμπί που σε προσκαλεί σε δράση να είναι μεγάλο. Μία προσέγγιση ενός μεγέθους που ταιριάζει σε όλα δεν είναι πάντοτε μία καλή ιδέα. Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να σαμποτάρει τις ενέργειες μάρκετινγκ που θέλετε να εφαρμόσετε. Για να είναι αποτελεσματική μία καμπάνια email marketing θα πρέπει να δημιουργηθεί έχοντας τον αποδέκτη στο μυαλό. Όπως και άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ, αυτή απαιτεί προσπάθεια και έρευνα.   

 

 

Share this post: 

Newsletters

Newsletters

Μείνετε ενημερωμένοι για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα μας που συνεχώς εξελίσσονται. Αφήστε μας το e-mail σας και εγγραφείτε στο newsletter μας.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Βρείτε μας

  • Βηλαρά 7, Θεσσαλονίκη, 54627
  • Τηλ.: +30 2310 59 50 40
  • Fax: +30 2310 59 50 40
  • Κιν: +30 6973 249 459
  • Email: info@istology.gr
  • URL: www.istology.gr